Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Πρασινο ή Μπλε

πρασινο ή μπλε?παντα ειχα αυτην την σκεψη μεσα στο μυαλο μου..
τι θα μου αρεσε καλυτερα..τι θα μου πηγαινε καλυτερα...
τι ηταν πιο κοντα σε μενα...
ανασα,ζωη,ταξιδια,δουλεια,καθημερινοτητα...τα εβαζα ολα κατω..και το σκεφτομουνα συνεχεια..
δεν επαιρνα αποφαση...αλλα ηταν μια διαρκης αναζητηση..
και οταν εφτανε η μεγαλη στιγμη...
παλι εκει...στην απορια..και στην τελευταια στιγμη αποφαση...
αλλα παλι μηπως εκανα λαθος?θα δειξει...ετσι κι αλλιως κραταει λιγο για πολλους...πολυ για λιγους...
δεν ξερω αν ποτε θα μαθω την σωστη αποφαση με καποιον τροπο..
δεν ξερω αν θα μου ερθει θεια εμπνευση..
ξερω οτι απλα στις τελευταιες διακοπες δεν εχω αυτην την απορια..
ουτε πρασινο στα βουνα,οξυγονο,δεντρα...ουτε μπλε στην θαλασσα,νησια,παραλιες...θα παω προς κοκκινη μερια...εξωτερικο και ολλανδια...το σκεφτομαι πολυ...
οποιανδηποτε ομοιοτητα με αλλες ιδεες ή καταστασεις δεν ειναι αληθινες...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου